Kan ni hjälpa mig med OneSwarm får man anonym ip adress om man laddar ner var som helst tex från piratbay och jag laddar ner en film där får jag anonym ip adress då?????
OneSwarm Forum » General
HJÄLP MIG!!
(6 posts)-
Posted 1 year ago #
-
Nej nej du har missförstått det, oneswarm ger dig anonymitet ifall du bockar in "limited" när du addar din vänner i ONESWARM ingen annanstans.. BARA I ONESWARM så skyddar dig med anonymitet. Om du vill ladda ned från piratebay så bör du ladda ner ett pogram som döljer din ip-adress is en proxy-sever (gör även att din internet-hastighet sjunker) alltså blir söligare...
Hoppas att det var utförligt svar, om du har mer frågor PM:a mig gärna!
Posted 1 year ago # -
Vadå "söligare". Ex. Relakks proxy på 10/10 Mb/s:
Med proxy 10.37/14.61 Mb/s
Utan proxy 10.70/14.54 Mb/s
Posted 1 year ago # -
Det finns en del proxys som gör så att din internet-hastighet blir sämre...jag talar översiktligt... självklart finns det proxyserver som gör nästan ingen skillnad...
Posted 1 year ago # -
Sedan beror också de på vad du har för bredband, dator (ramminne etc) etc...
Posted 1 year ago # -
Jag hade såpass stora problem med Ivacy att jag avinstallerat det även fast jag betalt för 3 månader. Det kan bli lite vilda västern när man får så mycket nya kunder som nu efter IPRED. Ivacy valde tydligen att ta in alla kunder som ville betala utan att bry sig om ifall det skulle fungera eller inte.
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.