Är det någon här som verkligen med all säkerhet VET att det är möjligt att se vilket IP något laddas ner från om den som har filen i fråga kör unlimited?
Vad undertecknad kunnat läsa sig till så har limited-funktionaliteten inget alls med visning av IP att göra, dessutom skulle det förta hela iden med OneSwarm då programmet är byggt just för att förhindra detta.
Det jag egentligen hänger upp mig på är att om det inte går att spåra en nedladdning eller en fil någons speciell persons IP, vad spelar det då för roll om jag låter någon titta på mina filer, även om det skulle vara lagens långa arm som är där och sniffar så vet de vet ju ändå inte i vems dator de är och tittar..
Och helt ärligt, jag får väl låta vem som helst titta i min dator utan att göra mig skyldig till ett brott? Jag laddar ju faktiskt inte upp något alls genom att låta andra få möjlighet att se vad som finns där.. inte ens en torrent..
Så, är någon här så bra insatt i kodningen och programvaran att de har kompetens nog att reda ut frågetecknen? Gissningar, antaganden och/eller spekulationer undanbedes således..