Hej alla vänner ,jag har ett problem. jag har formaterat min dator precis med norton ghost så det e nu återställd som jag vill ha den. men mitt problem är att jag fick lägga om oneswarm programmet och nu kan jag inte hitta mina vänner på min lista igen. Någon som vet hur jag ska hitta dom igen????Om det inte går så har jag som tur är gjort en backup med norton ghost så jag kan lägga in hela min backup med b.l.a oneswarm och alla mina vänner igen. Är super tacksam för svar och tackar på förhand.
efter format
(5 posts) (2 voices)-
Posted 4 years ago #
-
http://forum.oneswarm.org/topic/62#post-318
osf2f directory (which stores your friends) and the keys directorydom båda mapparna
var dom finns beror på OS
Posted 4 years ago # -
jag har återställt datorn och kopierade hela mappen oneswarm och sen gick jag tillbaka ingen och installerade oneswarm och sen kopierade jag in onswarm från den åtterställning som jag hade alla mina vänner. men det finkar ändå inte, Jag kör med Win xp pro, vill du ge mig lite mer tips så jag kanske kan få rätt på det.tackar på förhand
Posted 4 years ago # -
i xp finns dom båda mapparna som behövs under:
C:\Documents and Settings\User\Application Data\OneSwarmdu behöver slå på "visa dolda filer och mappar" för att hitta
ersätt dom båda mapparna (keys samt osf2f) med det du har sparat från gamla installationen.
Posted 4 years ago # -
Tack så mycket för hjälpen
Posted 4 years ago #
Reply
You must log in to post.