* lol * De vill bara göra alla rädda. Främst föräldrar vilka är inte så kunniga.
* lol * Deras jobb är att skrämma folk.
* lol * De får pengar av xXx för att fånga fildelare det är pengar de är ute efter.
* lol * De kommer inte stoppa utvecklingen.
* lol * När Anomos kommer ut kommer de bli fuckade till 100%.
* lol * APB!
OneSwarm Forum » General
Ett meddelande från Svenska Antipiratbyrån
(67 posts)-
Posted 1 year ago #
-
men är det inte omöjligt att spåra någon som använder oneswarm??? hade för mig det iaf
Posted 1 year ago # -
APB ni ska veta att det ni gjorde från första början var olagligt vi delar med oss till våra nära och kära det är inte olagligt det är samma moment som att spela in en film från tv men låt mig komma till punkten med det här ni bröt mot grundlagen jag tycker det är mycket värre än att nån laddar ner en film från en annan eller vad de nu laddar ner man har ju knappast brytt sig in i en affär och rensat. ända anledningen till att ni bröt mot grundlagen var antagligen att nån gav pengar under bordet annars skulle det inte vara möjligt att bryter mot Europakonventionen och grundlagen Sverige är så korrupt när det gäller den här faktorn hur kunde något av deta hända från första början. De som får vinst på det här är hollywood företagen eftersom de får en anledning att stämma folk på pengar. APB och den styrande regeringen själv följer minsta vink som kommer från USA så förvånar det mig hur ni kan skriva något sådant utan att nämna eran eget brott de brott som ni förnekar att ni begick. bryta sig in på människors privata liv det är en skamligt!
ps: världen kommer att anpassa sig ingen kommer att lyckas att stoppa ned laddningen helt det är en omöjlig faktor det ända ni har varit bra på är skrämma folk men i själva verket är ni ingen makt att lösa erat problem på lagligt sätt och då menar jag inte att det är lagligt att göra en olaglig grej laglig för även om har gjort det så är det fel. Det var allt från mig. (Försök inte spåra deta medelande det är skyddat med olika medel)-:med vänliga hälsningar Hoshi
Posted 1 year ago # -
Shit alltså!!! kan ni sluta skriva i denna tråd SÅ ATT DEN KAN FÖRSVINNA!!!! skit i APB de kan inte göra ett skit! De vill bara irritera er.
Så snälla kan ni sluta skriva i denna tråd så att den försvinner ur denna värld!
Posted 1 year ago # -
APB, asså jag fattar inte hur många nötter har ni i APB? Liksom ni försöker slå ut Fildelare. Men har inte pengarna större nytta att ge pengarna till skolorna som har lite pengar Just nu? Istället för att sätta sprätt på pengarna för att slå ut nåra fildelare alltså hur korkade är ni? Det är ju för fan sjukt. Jävla nötter..
Posted 11 months ago # -
haha tror du att du skulle kunna sätta dit nån hahaha
Posted 11 months ago # -
håller med guesswhat
Posted 11 months ago #
Reply
You must log in to post.